Isnin, 30 Mei 2011

Holiday time..!!

ermm...kadang2...cuti x bermakna bgi aku...aku lebih suke g sekolah daripada dudok kt umah...n aku lebih suke g program2 kt mane pon...aku x kesah...lebih aku suke....x der lah mase terbuang mcm 2 jer..ader setengah org x suke g mne2 program...aku suke..dpt pengalaman bru....jumpa kwan bru...aku thu ape korang pikir..(dapat awx bru..) otak korang..aku xder lah mcm 2...aku x gile perempuan ah....aku dh serik bercinta....kalo boleh x nk kahwin pon x per....aku x kesah pon...Allah dh tetapkan jodoh kita...kalo ader..ader lah..x yh nk menggedik nk cri...skrg aku nk fokus nk belajar betol2....geli dowh...ader awx nieh....dh lah whatever...x nk amek thu...so now...aku nk belajar betol2 nk tunjokkan kepada perempuan mangkok tengkat 2 yg aku boleh berjaya...sedar lah sikit ko 2 dudok kelas mane...nk lwan ngan aku..aku dudok kelas B....ko 2 dudok kelas R..aku bukan nk bangge..x der niat pon...aku akan tunjokkan yg aku boleh buat...usaha ku x akan sia2....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan