Ahad, 27 November 2011

Hanya Luahan Perasaan...

setiap aku aku kene bebel...x der 1 pon bnde yg baik aku terima...semua bnde buruk bgi aku....di doakan aku msok neraka...didoakan aku pelbagai2....aku nieh anak angkat ke..??? anak haram ke..?? dilakukan sebegitu....aku nieh mcm x der keluarga...keluarga mcm buang aku...aku nieh mcm x der hala tuju...aku x thu nk luahkan kt sper lgi.....dlm blog aku sendiri lah aku cerita  semuanya....aku x der tmpat nk bercerita...kwn2 pon dpt mengringankan beban jer...aku sedih larh..hari2 cmnie...aku teringin jugak hidup dlam keluarga yg bahagia...keluarga yg ceria...tpi.....semua nk tujukan semua kesalahan aku...aku nie bodoh ke ape..?? yer lah aku thu bebel 2 untuk kebaikan..tpi x der ke bebel yg bende yg baik...x logik lah...kalo hari2 didoakan bnde2 buruk....yes aku thu...doa ibu 2 akan dikabulkan...mak aku nieh dh bnci aku ke?? smpai didoakan aku begitu..sedangkan anak sediri di buat cmnie...susah nk bercerita ngan seorang ibu yg x pham hati ngan perasaan anak die...bila aku nk bercerita/ meluahakan perasaan...die marahnyer aku blik....aku x der tmpat nk bercerita...aku bukan nk meraih simpati....hanya luahan perasaan yg terbuku dlm hati...biarlah aku mati....kalo aku mati pon bukan die amik peduli pon kan..??? hati aku nieh mcm hancor giler...bukan mcm dah...memang dh terjadi....kadang2 ader bnde betolnya....kadg2 x der yg betolnye..aku x thu cmner lgi aku nk ceria ngan ibu aku sendiri...aku kdg2 cemburu jugak tgok keluarga lain....ceria...seronok....mcm2....tpi aku...mcm anak smph...aku nieh nk kasih syg jugak..x kan nk bgi kasih syg kt aku time aku lahir jer...dh besar nieh jdi bnci pulak....ooooh...cm2....aku x thu lgi...nk ckp ape....sedangkan dlm hati aku nieh mcm2 masalah melanda.....so i'm sad today...:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan