Selasa, 15 November 2011

SPM Menjelma..

ermm..dh baper minggu aku x update blog..ermm..x kira lah..ados....SPM baru jer 2 hari dh berlalu...!! tpi kertas BI tdi menyesal giler..!! susah nk mamposss.!! ermm..doa kan bile pemeriksa kertas 2 bgi markah yg munasabah akal..!! aku harap gitu lah...setiap malam aku mesti tido lambat..tah cmner tah time2 exam nieh masok dewan x ngantok lak..!! bile dlm kenal ngan tok pulak...!! ape2 lah..!! ermm...ya allah..kau lembutkanlah hati pemeriksa kertas ku ya allah..tenangkanlah die....ya allah..sesusungguhnya kau lagi maha pengasih lagi maha penyayang...kau berikanlah kejayaan ke padaku..sesungguhnya usaha ku selama ini tidak sia-sia...ya allah...permudahkan lah aku untuk menjawab soalan sejarah pada esok hari ya allah..lancarkanlah jari jemari ku..seperti aku menekan keybord di laptop ku ya allah...kau curahkan lah idea kepadaku selimpah2nya ya allah...amin...doakan yang terbaiik untuk aku..!!..:) peace..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan